2017. szeptember 30., szombat

Takács Ervin - OTTHONTALANUL, HAZÁTLANUL -ÚJ KÖNYV - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Cím: Otthontalanul, hazátlanul
Alcím: -
Író(k): Takács Ervin
Kiadó: Kairosz Kiadó
Kötés típusa: papír, puhakötés
Állapot: új
Súly:  0, 24 kg 
Terjedelem: 192 oldal
ISBN: 9789636623258
Bolti ár: 2900 Ft
Fülszöveg:
Mikor e kötet megírására, az igazságtalanságok leleplezésére felkért a Kairosz Kiadó vezetője, nem is sejtettem, milyen területre tévedek. Napi szinten, újságcikkeket olvasva ismertem a kilakoltatások magyarországi helyzetét, tudtam, hogy a sorok mögött megbúvó emberi sorsok hol vétlen, de reméltem több esetben inkább személyes hibákat elkövetett áldozatok lesznek. Aztán elkezdődött a gyűjtés, telefonok megszámlálhatatlan sora, érintettek felkutatása és személyes találkozások hol sikeres, hol kudarcba fulladt időszaka. Ekkor éreztem először, hogy valami olyanba kezdtem, ami tán Karinthy szavaival jellemezhető leginkább: "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek. "
Hét riport, hét kilakoltatott, otthontalan ember szólal meg ebben a könyvben.
Dokumentumokkal alátámasztott élethelyzeteket, sorsokat ismerhetünk meg, ezek a sorsok jól jellemzik a magyar társadalom jelenlegi helyzetét.

Jelenlegi ára: 1 190 Ft
Az aukció vége: 2017-10-20 20:59 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése