2020. március 31., kedd

Sorozatok (Több cím) Ingyenes szállítás Foxpostnál - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Szia!
Helyhiány miatt felszámolom a DVD-gyűjteményemet. Mindegyik eredeti, nem másolt, saját tulajdonból származik. A legtöbb mindösszesen egyszer került lejátszásra, így a lemezek jó állapotban vannak, a tokok lehetnek időnként viseltesebbek, hiszen az idő sajnos őket sem kímélte, de teljesen vállalhatóak.
A filmeket csomagokban árulom, ennek legfőbb oka, hogy sem időm, sem lehetőségem nincs egyesével, esetleg néhány darabonkát feladogatni őket. Köszi, hogy megérted! : )
Személyesen Sopronban lehet átvenni, de foxpost és posta is megoldható. Miután nekem a foxpost kényelmesebb, így az ezzel történő szállítás esetén, a CSOMAGKÜLDÉS DÍJÁT ÉN ÁLLOM! Ez nem vonatkozik a postával történő csomagküldésre. Tehát a foxpostot én fizetem, a postát te! : )
Szerintem ez egy jó ajánlat.
A csomag az alábbi címeket tartalmazza:
Lois és Clark - Superman legújabb kalandjai (1-3. évad)
Family Guy (1-2. évad)
Jóbarátok (4. évad) 
Férjek Gyöngye (1. évad)
Kaliforgia (1. évad)
A Simoson Család (2. évad)
Miami Vice (1. évad 5-8. lemez)
Ára: 7500 HUF

Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Az aukció vége: 2020-04-20 12:52 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése