2019. október 30., szerda

BIOTECNICA púder színű test színű gyógyászati derékfüző gerinctámasz 8 - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Biotecnica Srl. olasz gyógyászati segédeszközöket gyártó cég által (valószínűleg külön rendelésre) gyártott gerincfűző. Mérete 8-as, nem tudom, ez mit jelent, de a fűző nagy méretűnek tűnik nekem. Használt, de jó állapotú, mindössze egy fűzőkarika hiányzik, de a gumizás nagyon erős, nincs meglazulva sehol, simán használható még. Én egy projekthez vettem dekorációnak, de végül én nem használtam, így már nincs rá szükségem. Alapállapotban, fektetve mértem, kihúzás nélkül, tehát még tud nyúlni.
Méret: 8
Szín: púderrózsaszín vagy barackrózsaszín
Derék: középen a derékrésznél mérve 90 cm
hátrész magassága középen mérve 42 cm
Hasrész magassága elöl a füzőnél mérve 24 cm
Köszönöm, hogy itt voltál, nézd meg a többi hirdetésemet is!

Jelenlegi ára: 2 200 Ft
Az aukció vége: 2019-11-20 08:15 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése