2018. október 29., hétfő

KASHTAN orsós magnó Stereo recorder - Jelenlegi ára: 5 200 Ft

KASHTAN Orsós, szalagos magnó!
Működőképes orsós magnó, a képeken látható megkímélt állapotban.
Kipróbáltam, működik! A fejeket amennyire tudtam kitisztítottam!
Belső hangszórója van, amelyek szépen működnek.
A magnó fejeket külön fotóztam.
Helyszínen ki lehet próbálni, tesztelni, de garanciát nem tudok adni, illetve visszavásárolni sem tudom , ha később meggondolja magát a vevő bármilyen oknál fogva.
Din csatlakozós, átalakítom sajnos nincs rca kábelre, ezért hozzon ha le akarja tesztelni.
Csak személyes átvétel, mivel csak kipróbált állapotban adom át, illetve súlya, törékenysége miatt nem adom postára, vagy futárnak.
Licitálás feltételei! Az eddigi negatív tapasztalataim miatt kénytelen vagyok leírni.
Licitet nem törlök.
Az átvételt kifizetést 5 napon belül kérem rendezni.
Az áruért el kell jönni, nem tudom szállítani, nem tudok tömegközlekedési csomópontra menni.
A licit nyertese vegye fel a kapcsolatot e-mailben vagy (telefonon reggel 9: 00 és este 6 között. ) Ne nekem kelljen több nap után üzenni, hogy induljon el valami. Sajonos legtöbbször ez a jellemző.
A vásárlástól számított 1 hét utolsó napján leadom az értékelést akár létrejott az uzlet akár nem.

Jelenlegi ára: 5 200 Ft
Az aukció vége: 2018-11-08 17:31 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése