2018. április 3., kedd

Dell Vostro v13 13.3"-os ultrabook - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladósorba került szivem csücske, a Dell Vostro V13-as üzleti laptopom (ultrabook). Windows 10 pro és néhány alap dolog van rajta, Open Office, Adobe, Java.
A specifikációkat mindenki megnézheti az alábbi linken 
http: //euro. dell. com/hu/hu/corp/Laptopok/vostro-v13/pd. aspx? refid=vostro-v13&s=corp
Én annyit mondanék róla, hogy ez egy szuperkönnyű, gyors, okos kis gép, engem 6 évig "szolgált".
NEMZETKÖZI klaviaturával, tehát nem magyarok a karakterek, persze lehet magyarra váltani, de tudni kell merre vannak a betűk. 14" kijelzős, 1. 5 kg súlyú.
 Mondom a hibáit
- új aksi kell neki. Jelenleg kb 2 percet bir töltés nélkül
- van valami kábel szakadása, a kamera teljesen jól működik, de ha  pl skype használat közben megmozditja az ember a kijelzőt, akkor elmegy a kép és a gépet újra kell inditani. engem nem zavart különösebben, tudtam, hogy ne állitsak a kijelzőn ha skypeolok.
Nem fiatal, igy vannak a házon használati kopások, de nem vészes. Képeken látható.    Valakinek kiváló társa lehet még évekig.
VILLÁMRAS vásárlás esetén adok mellé egy hűtőpadot is ajándékba, én ezen használtam, mert fém házas a gép és nyáron jól jön a hűtés.
Személyes átvétellel szeretném átadni, de ha valaki ragaszkodik hozzá, az új laptopom dobozában postázni is tudom.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2018-04-23 18:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése